Premium _sss_ Opublikowano 3 Września 2023 Premium Premium Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Imię: Bartek Wiek: 15 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Były opiekun zrezygnował, wiec postanowiłem spróbować. Może i nie mam doświadczenia jeśli chodzi o bycie opiekun serwera go ale jednak posiadam opiekuna na DC. Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: OM3 Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Nie wiem czy to się jakoś ma do tego lecz jestem opiekuna na DC Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 7/10 jeśli czegoś nie będę umiał na pewno szybko się nauczę Wsparcie finansowe (TAK/NIE): zależy jaka to kwota i co ile musiałbym płacić Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/sadgetenodstrefy/ Coś o sobie: Mam na imię Bartek, od małego uprawiam sport, w zasadzie to każdą dyscyplinę chociaż raz spróbowałem. Na ogół jestem osobą oponową i bezkonfliktową, a jeśli już jestem w jakiś konflikt zamieszany, to staram się go rozwiązać w sposób kulturalny, szybko uczę się nowych rzeczy więc na roli opiekuna to chyba istotna zaleta. Wiem że mój wiek może nie przekonywać czy dam rade sprawdzić się w tej roli lecz ośmielę się powiedzieć ze w tym przypadku wiek nie określa mnie w sposób jednoznaczny. 1 1 2 Odnośnik do komentarza
Zasłużony Krip Opublikowano 3 Września 2023 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 @ Admin CS:GO ONLY MIRAGE #3 zapraszam do wypowiedzi 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik mati Opublikowano 3 Września 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 na nie pchasz sie wszedzie na rangi nie widze Cie w roli opiekuna wiek 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Maroneek Opublikowano 3 Września 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 (edytowane) wiek +/- widze cie jako na opiekuna bo jak ogarniasz dc to napewno ogarniesz serwer doświadzenie + jestem na tak Edytowane 3 Września 2023 przez Maroneek 1 1 Odnośnik do komentarza