LAN CIECHOCINEK 2K2 Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 @ hadezbtw [P] - Ulubiona piosenka? [O] Obecnie to. [P] - Co sądzisz o społeczności strefyskilla? [O] Ciężko coś konkretnego napisać. Są osoby fajne jak i niefajne [P] - Jaki kierunek ukończyłeś/Na jakim kierunku jesteś? [O] Skąd to założenie, że studiuję/studiowałem? Jestem technikiem informatykiem i na tym moja edukacja się kończy. Zacząłem studia na fizyce, ale je rzuciłem. [P] - Ulubiony pupil? [O] Kot, a dokładniej 4 które mam w domu. [P] - Co lubisz robić na codzień? [O] Opierdalać się. Jestem prostym człowiekiem [P] - Czy jesteś osobą, która woli spędzać czas aktywnie? [O] Zdecydowanie nie. [P] - Czy chciałbyś pojechać do USA, jak tak to do jakiego miasta i dlaczego? [O] Chciałbym. Najchętniej do Las Vegas; pozwiedzać. [P] - Czy jest jeszcze jakiś inny powód poza @ Dusia , dlaczego odszedłeś z administracji? [O] Są jakieś "mniejsze" powody; samo zachowanie Sandry by mnie nie skłoniło do tego. @ Dark Angel [P] - Co osądzisz o nowych moderatorach? [O] Nie przesiaduję już na forum więc ciężko mi coś powiedzieć nt. ich pracy. Może oprócz jednej sytuacji, która mi pokazała, że jeden z moderatorów się zupełnie nie nadaje na stanowisko, bo "sra wyżej niż dupę ma", ale to już nie jest mój problem. Dla mnie przyszłość tej sieci jest obojętna; po prostu rozdział zakończony. [P] - Czy spotkałeś kogoś kogo poznałeś na sieci, spotkałeś w realu? [O] Tak. @ mikey , @ SADZIK , @ jasiekoks kocham was [P] - Masz jakieś marzenia, jeśli tak to jakie? [O] Nie mam. [P] - Osoba której najbardziej ufasz na sieci? [O] Ufam parunastu osobom, ale nie będę ich tutaj wymieniał. [P] - Czy twoja rezygnacja spowoduje całkowite odejście z sieci czy zamierzasz tu z nami zostać? [O] Od czasu do czasu zajrzę, ale jeśli będę planował znowu się ubiegać o rangi funkcyjne to na tej sieci temat jest zakończony. [P] - Miejsce które najbardziej chciałbyś odwiedzić? [O] Japonię. Ogólnie kraj, a nie konkretne mias