Junior Admin Przyjaciel <3 Opublikowano 7 Października 2023 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Imię: Kamil Wiek (dokładna data urodzenia): 23, 02.05.2000r. Doświadczenie: Ogólnie nie mam doświadczenia, aczkolwiek nie ma tutaj żadnych rzeczy, które są trudne + dodatkowo na bieżąco śledzę ten dział i wiem co się z czym je. Dlaczego chcesz zostać typerem?: Jednym z głównych powodów są chęci do prowadzenia dwóch działów, a stoją aktualnie i nikt ich nie rusza. Inni typerzy po prostu mają swoje dziedziny, w których się czują lepiej, wiadomo o co chodzi. Ja przyznam szczerze, posiadałem tutaj tę rangę na sieci, nie pamiętam już z jakiego powodu wtedy odszedłem z niej i zarazem zrezygnowałem ze wszystkich innych. Czuję chęć do tego by naprawić swój błąd i poprowadzić wszystko należycie. Czasu mam wystarczająco by podzielić go na dwie rangi, poza tym siedzę tylko i wyłącznie na forum. Typer, który prowadził jeden z tych działów odszedł póki co, a dodatkowa para rąk się zawsze przyda ;). Jaką dyscypliną sportu chcesz się zająć?: Chciałbym zająć się dwiema dyscyplinami, a konkretniej to siatkówką i skokami narciarskimi. Są to dwa sporty, którymi najbardziej się interesuje zaraz po piłce nożnej. 1 3 Odnośnik do komentarza
Premium YoungDziamal Opublikowano 7 Października 2023 Premium Premium Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 @ Typer wypowiedzcie się 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik tomori Opublikowano 7 Października 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 (edytowane) Witam Swoje zadania w redakcji wykonujesz bezproblemowo, punktualnie oraz starannie. Aktualnie nie ma typera od skoków oraz siatkówki, więc takowy jak najbardziej by się przydał. Z tego co zauważyłem, jesteś osobą na której można polegać oraz nie odmawiasz pomocy gdy ktoś jej potrzebuje. Z chęcią zobaczyłbym Cię na tej randze. +chęć pomocy +wiek + doświadczenie Na TAK Edytowane 7 Października 2023 przez tomori 1 Odnośnik do komentarza