Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

GŁOSUJ NA SERWERY

Zagłosuj na nasze serwery!

Przejdź do głosowania

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie

[ODWOŁANIE] - 143.42.54.115:27015 Mój prawdziwy nick to Sabal

Sabal

Rekomendowane odpowiedzi

• Użytkownik

Nick z CS: 143.42.54.115:27015
Admin banujący : SQ_SECRETIVE
Serwer: ONLY DD2#1
Data zdarzenia:17.10,23 r. - 05:26:46
Steamid: STEAM_0:0:515717743
Opis sytuacji: witam proszę o UB ponieważ sam zbytnio nie rozumie co się stało ze miałem taki nick a powinienem mieć normalnie Sabal zawsze miałem taki.

a dziwne mi to bardzo bo celowo tego nie zrobiłem bo nie gram już od pół roku w cs,a dziś dopiero włączyłem i szukałem serwerka gdzie postrzelać trochu sobie  i znalazłem jakiś tam i kopiowałem z strony cssetti IP serwerów by sprawdzić serwer i jak nie pasował mi to szukałem dalej no i w liście serwerów zobaczyłem właśnie wasze dd2 więc wchodzę sobie i jakieś lagi miałem mocne że stałem na respie ct i nagle bana dostałem za reklamę więc nawet nie wiem jak mi się to zrobiło no ale w takim razie nie chciałem i przepraszam i jeśli został bym odbanowany to z góry dziękuję i obiecuje że następnym razem bedę uważał. 

POZDRAWIAM :) Sabal
Link do bana z amxbans (https://amxbans.strefaskilla.pl):Nick z CS: Admin banujący: Serwer: Data zdarzenia: Steamid: Opis sytuacji: Link do bana z amxbans (https://amxbans.strefaskilla.pl): Demko (Wersja Steam - POV, w przypadku posiadania wersji Non Steam - HLTV):
Demko (Wersja Steam - POV, w przypadku posiadania wersji Non Steam - HLTV):

Edytowane przez Sabal