Użytkownik Najka Posted January 15, 2019 Użytkownik Share Posted January 15, 2019 Witam Wszystkich! Mam na imię Adrian i piszę sobie 19 lat [26.07.1999r]. Mieszkam w mieście jakim jest Ostrowiec Świętokrzyski. Z zawodu jestem Kucharzem, ale nie kręci mnie gotowanie na czas lubie gotować dla siebie, syna ewentualnie dziewczyny Jak pewnie ktoś wyżej zauważy tak mam syna, który ma już rok i dwa miesiące jego imię to Gabriel. Mam także drugiego syna, który spokojnie w brzuchu mojej ukochanej czeka na wyjście na Świat. Przechodząc powoli z mojego życia prywatnego na ścieżki tutaj Cs'owe. Gram w Counter-Strike 1.6 już od 12-lat, a moja przygoda zaczeła się tak jak pewnie 70% użytkowników tego forum czyli zobaczyłem jak ktoś gra w Cs'a w moim przypadku starszy brat i gram do tej pory mimo, że forma już nie ta co kiedyś Grając tak na różnych serwerach postanowiłem, że postawie swój własny jakim był serwer: Only DD2 prowadziłem swój serwer pierwszy w wieku 14-lat. Pamiętam jaką dume wtedy czułem w sobie xdd Moja bajka jednak długo nie trwała bo skąd hajs na serwer skoro w wieku 14 lat do pracy nie pójde no i Serwer upadł po 2 miesiącach potem stawiałem swoje serwery, lecz przed postawieniem zbierałem hajs żeby potem móc go opłacić Przechodząc już na temat Sieci Serwerów na pierwsze forum dołączyłem mając zaledwie 15lat a było to: Skill-Zone teraz już nie istnieje i raczej nie będzie Po upadku Skill-Zone chodziłem po różnych forach szukając miejsca dla siebie i trafiłem na forum Polski-S.... nie będę reklamował bo forum dalej stoi Tam zostałem Moderatorem po przyjęciu mojego podania z biegiem czasu zostałem awansowany na Globalnego Moderatora jak i pożniej na Junior Admina jednak mi trafiła się okazja zakupu pewnego forum korzystając z okazji jak i śmiesznej ceny zostałem Właścicielem i prowadziłem godnie swoją załoge z większością kontakt mam do dzisiaj No i nareszcie trafiłem tutaj do Was pomijając kilka for wstecz Mam nadzieję, że będzie tutaj z Wami niezła zabawa, a tak p