Użytkownik FunnyPuma Opublikowano 26 Listopada 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2023 Pytający ---> @ FunnyPuma Odpowiadający ---> @ MnX Witam, naszego grafika! Na samym początku chciałbym Ci podziękować, że zgłosiłeś się do wywiadu. Na wstępie powiedz Nam parę słów o sobie. Powiedz ile masz, jak masz na imię oraz skąd pochodzisz. Cześć jestem Dawid i mam 19 lat, pochodzę z małego miasta Płock. Miło nam Cię poznać Dominiku. Mógłbyś nam powiedzieć, czym się zajmujesz? Uczysz się lub pracujesz? Jestem już po szkole, technikum informatycznym i teraz obecnie pracuję jako elektromonter już ponad pół roku. Brzmi ciekawie zawód, który wykonujesz. Mógłbyś nam coś o nim opowiedzieć? Jak wygląda praca w tym zawodzie? Elektromonter zajmuje się trasami kablowymi, montażami i naprawami instalacji elektrycznych, zawód nie jest trudny jeśli mogę tak to nazwać wystarczy się uczyć i przyłożyć. Jak wygląda taka praca a więc dostajemy projekt trasy kablowej, jaki ma to być kabel, jego trasę, gdzie ma przechodzić do rozdzielni czy inne. Bardzo często jest tak gdy już coś zrobimy, nagle projekt się zmienia i trzeba od nowa . Jest to również bardzo odpowiedzialny zawód. Bez wątpienia jest to odpowiedzialny zawód i nie wygląda na zbyt trudny, jeżeli się przyłożysz to się go nauczyć. Aczkolwiek, ta sama zasada jest w każdym innym zawodzie. Wspomniałeś, że jesteś po technikum informatycznym. Co spowodowało wybór innego zawodu? Nie lubię robić tego samego cały czas, w informatyce się nauczyłem i po godzinach takie bardziej serwisowe sprawy, mimo innego zawodu wciąż bardzo się "jaram" informatyką, kocham tą dziedzinę, lecz chciałem spróbować czegoś nowego. To akurat jest najgorsze, jeżeli praktycznie cały czas robisz to samo. Mimo to jednak ta dziedzina nie zraziła Cię do końca. Warto jest próbować nowych rzeczy, w końcu pomagają nam się rozwijać. Znamy już, czym się zajmujesz zawodowo. Może teraz powiesz, co lubisz robić w wolnym czasie? Masz jakieś hobby? W wolnym czasie