Jump to content
Odbierz DARMOWEGO VIP'A !! ×
Event Play Off NBA - Typuj i zgarnij świetne nagrody!! ×
Pomóż w zakupie reklamy serwera DD2 ×
Szybka rekrutacja na Typera - Napisz podanie i zostań typerem ×
Szybka rekrutacja na Redaktora- Napisz podanie i zostań redaktorem! ×
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!

GŁOSOWANIE NA SERWERY

Za każdy oddany głos otrzymasz +1 do reputacji!

ODBIERZ DARMOWEGO VIP'A

Odbierz darmowego vipa na serwer ONLY MIRAGE #1 (cs2)

USŁUGI SIECIOWE

Kup unikatową rangę premium!

KONKURSY

Weź udział w konkursach z super nagrodami!

KUP VIP'A NA SERWER

Zakup usługę na ulubiony serwer!

[OPIEKUN] - NICK KING BLADY / PALESCROLLA

palescrolla

Recommended Posts

Imię: Paweł

Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Wykazuje się po prostu chęcia ewentualnie uczestniczenia na serwerowni, gram od 9 roku życia chociaż forma zawodzi. Czasami trzeba powyrzucać 6 osób z respa, a, ze po nocach czasami przesiaduje, wiec jest to zaden problem dla mnie. Ogólnie klimat na serwerze też nie najlepszy, musze przyznac. Uwazam, ze zawsze chetna para rak sie przyda do pomocy.

Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: Najlepiej to aim-server only HS, zapewne pisałbym się na DD2 gdzie macie troche graczy w nocy.

Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Posiadałem taką funkcje, Informatykiem jestem z wyksztalcenia i programistą rekreacjonalnie.

Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): Próbowałem ostatnio postawić wlasny server, brakowało pare detali, kody do AMXX można nawet przepisać, chociaż pluginowałem jeszcze na dodatek server dedykowany, reszta do ogarnięcia. 6/10

Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Nie znam się na tej sprawie, musiałbym podpytac to i owo, wymagane podobno, jesli dobrze czytałem.

Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/palescrolla/