VIP kamil39 Opublikowano 28 Kwietnia 2024 VIP VIP Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2024 UBT 1.6 czy UBT GO: UBT 1.6 Nick: 39. Imię: Kamil Wiek (dokłada data): 08.07.2002r. SID: STEAM_0:1:9983947 Znajomość AMXX*(1-10): 6/10 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Myślę, że spokojnie z 5-6 godzin dziennie. Zawsze jestem od mn.w 06:00-10:00, a później od 21:00-00:00. W trakcie pracy też zdarza mi się zerknąć na forum. Opisz siebie: Mam na imię Kamil. Jestem mieszkańcem województwa małopolskiego, a dokładnie to zamieszkuję okolice Krakowa. Z zawodu jestem elektrykiem i w tym właśnie zawodzie obecnie pracuję. Często wyjeżdżamy w delegacje do Niemiec robić elektrykę w deweloperce, ale laptop jest zawsze przy mnie i na forum i na cs'ka znajdzie się czas.;D Dlaczego akurat Ty?: Chciałbym wspomóc chłopaków z @ UBT CS 1.6, bo dosyć często zdarza mi się przebywać w godzinach nocnych na forum, a tu gracze muszą czekać na ub, aż do rana itd. Ogólnie to byłem w szeregach "AntyCheat'a" przez około 1.5 roku na dość znanej kiedyś sieć serwerów cs 1.6, a dokładnie mowa tu o "WeedCS", lecz no kto wie ten wie czemu to wszystko upadło. Czy miałeś styczność z AMXBans/SourceBans?: Tak, miałem styczność z AMXBans'em itd. Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Umiejętności oceniania cheaterów oceniam na dobre. Nie raz pisałem na "Strefobox'ie", że potrzebny jest admin na only dd2 itd. Wolę obejrzeć 3 razy demko gracza i mieć 100% pewność, że cheatuje, bądź nie. Myślę, że z czasem nabiorę doświadczenia. Kontakt: Forum, Steam 1 1 2 Odnośnik do komentarza