Junior Admin Przyjaciel <3 Opublikowano 11 Sierpnia 2024 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2024 @ Paweł Szmit [P] Ile masz lat rocznikowo? [O] Skończyłem urodziny w tym roku, więc 24. [P] W co wierzysz po śmierci? [O] W sumie to nie wiem, więc w nic. [P] Jak znalazłeś się tutaj na sieci? [O] Znalazłem się tutaj dzięki grze na DD2. [P] Kim jesteś z zawodu? [O] Z zawodu jestem mechanikiem. [P] Ulubiony obiad? [O] Myślę, że standardowo - schabowy z ziemniakami + mizeria. [P] Z jakich przedmiotów byłeś kozak, a z których mięczak? [O] Z żadnego przedmiotu szkolnego nie byłem ,,kozakiem'', lecz szło w miarę dobrze z j. polskiego, zaś gdy mówimy o ,,słabym'' to raczej matematyka. [P] Interesujesz się polityką? Co rządzisz o rządzie Donalda Tuska? [O] Czasem tylko coś przejrzę, więc raczej średnio. Ogólnie nie lubię wypowiadać się w tych sferach - nic nie sądzę. [P] Masz własny samochód i prawo jazdy? [O] Tak. [P] Gdzie mieszkasz (w jakim mieście) oraz skąd pochodzisz? [O] Urodziłem się w mieście jakim jest Radomsko (woj. łódzkie) i nadal tu zamieszkuje. [P] Lubisz sport, jeśli tak to jaka dyscyplina? [O] Bardzo lubię, ulubioną jest oczywiście piłka nożna . [P] Chciałbyś ożenić się z kobietą? [O] Oczywiście. [P] Lubisz mnie? [O] Ciężko mi to określić komukolwiek przez internet. Z racji, że jestem ,,Przyjaciel" to lubię. [P] Z kim poszedł byś na piwo, a z kim na różaniec? [O] Na piwko to myślę, że z @ Axel 'em, a na to drugie - nie mam pojęcia. [P] Widzisz się gdzieś za 15 lat? [O] Czas pokaże, nie wybiegam tak daleko w przyszłość :D. @ czerwonka [P] Czemu jesteś taki stary? [O] Żebyś miała pytanko i nie przesadzajmy z tą starością. [P] Mieszkasz sam? [O] Tak. [P] Lubisz Pume? [O] Tak jak w przypadku, o którym pisałem wyżej. [P] Czym się zajmujesz zawodowo? [O] Bawię się coś tam w mechanice samochodowej. [P] Ile masz wzrostu? [O] 183cm. [P] Ile grasz już w csa? [O] Dokładnie sam nie wiem, ale na pewno +10lat. [P] Ulubione jedzenie? [O] Kurcze ja d