Użytkownik fascik Posted September 25, 2024 Użytkownik Share Posted September 25, 2024 siemasz ,mam pytanie odnośnie kompilacji pluginu z.sma na .amxx ,iż żaden kompilator mi nie działa ,na każdym wyskakuje błąd nawet na tych co już były skompilowane na .amxx ,może ktoś wie czy jest jakiś inny program do tego? Link to comment
Junior Admin T Krzysiek Posted September 26, 2024 Junior Admin T Junior Admin T Share Posted September 26, 2024 Wklej błąd, pewnie brakuje jakiejś biblioteki ci, próbowałeś lokalnie czy tylko tych online używałeś? Link to comment
Użytkownik fascik Posted September 26, 2024 Author Użytkownik Share Posted September 26, 2024 (edited) wszystkiego próbowałem ,lokalnie też ,tylko problem w tym że te pluginy które już miałem skompilowane na .amxx ,teraz na żadnym się nie chcą skompilować ,dużo na forum na ich stronie czytałem ,że te kompilatory od dawna nie działają ,i chciałbym się dowiedziec czy jest jakiś totalnie inny program przez który to można skompilować. Ale masz tutaj błąd i przykładowe .sma ktore zrobilem przez generator klas ,więc teoretycznie powinno być w 100% dobrze napisane. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Azor"; new const opis[] = "dasdasdasda"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 200; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } Edited September 26, 2024 by fascik Link to comment
Junior Admin T Krzysiek Posted September 27, 2024 Junior Admin T Junior Admin T Share Posted September 27, 2024 @ fascik Brakuje ci biblioteki codmoda z tego co widzę, sprawdź folder includes czy jakoś tak i zobacz czy masz tam codmod.inc, jak nie ma to pobierz stąd (na dole masz przycisk do pobrania) - https://amxx.pl/dokumentacja/i10/codmod /// edit Nie wiem skąd masz compilator, ale pobrałem z amxx i bez problemu skompilowało (Tylko oczywiście miałem biblioteke codmod.inc w folderze, której u ciebie na 99% brak) https://amxx.pl/topic/52446-poradnik-jak-kompilowac-pluginy/ test.amxx 1 Link to comment
Junior Admin T Krzysiek Posted October 1, 2024 Junior Admin T Junior Admin T Share Posted October 1, 2024 Link to comment
Recommended Posts