Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

LETNI KONKURS

Uwiecznij najpękniejszą fotografię tego lata!

Weź udział

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie

[ZAMKNIĘTY] Prośba o charytatywne wsparcie

StrzelecWyborowy

Rekomendowane odpowiedzi

• Użytkownik

Hey Cześć i siemaanko wszystkim.

Jestem Karol, gram czasami z wami na serwerach 1.6 zazwyczaj na nicku StrzelecWyborowy (czasami na innym bez steama jak nie mam dostępu do mojego sprzętu).

Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym i tym też się pasjonuje, od wielu lat gram też w cs 1.6. Bywałem już w dawnych latach współwłaścicielem serwerów, adminem, moderatorem i redaktorem na kilku już nie istniejących serwerowniach. Mam 25 lat i od niedawna zajmuje się też wyścigami Wrack Race. Moi kuzyni od kilku lat organizują charytatywne wyścigi podczas których zbieramy na chore dzieci z naszych okolic. Podczas wyścigów zbierane są pieniądze w różnych formach. Zbieramy z wpisowych od kierowców, zbieramy do puszek podczas wydarzenia, za przejażdżkę WrackTaxi podczas przerwy. Organizujemy także licytację przeróżnych fantów od ludzi prywatnych oraz od firm. Podczas rajdu udaje nam się zebrać kwoty od 20 do ponad 50 tysięcy złotych. 100 % zebranych pieniędzy trafia na konto zbiórki utworzone na Siepomaga.