Użytkownik voyuitwaaien Opublikowano 4 Maja Użytkownik Udostępnij Opublikowano 4 Maja Nick z CS: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Admin banujący: Rh+ Serwer: StrefaSkilla DD2 Data zdarzenia: 4.05.2026 Steamid: 'STEAM_0:0:936279168 Opis sytuacji: Dostałem bana na Strefie Skilla bez żadnych podstaw. Gram czysto od wielu lat, nigdy nie używałem cheatów ani nie łamałem zasad serwera, Ban był dla mnie kompletnym zaskoczeniem — nie dostałem żadnego ostrzeżenia ani wyjaśnienia, dlaczego zostałem ukarany. Czuję, że zostałem potraktowany niesprawiedliwie, bo moja gra była uczciwa i oparta na skillu, a nie na jakichkolwiek nielegalnych metodach. Pozdrawiam Link do bana z amxbans https://amxbans.strefaskilla.pl/ban_list.php Demko (Wersja Steam - POV, w przypadku posiadania wersji Non Steam - HLTV): https://drive.google.com/file/d/1Nvo-oVUmwvn1Ijj6uRZHr0lZ_rw9MWZh/view?usp=drive_link Odnośnik do komentarza
UBT CS 1.6 Rh. Opublikowano 4 Maja UBT CS 1.6 Udostępnij Opublikowano 4 Maja (edytowane) 1:45 - Mógł Ciebie skanować z romana, bs'a, pochylni, a jednak przed pełnym wychyleniem zabijasz 6:41 - pełny smoke, wystaje tylko delikatnie obrys głowy poza ogniomurkiem na gali, ale strzelasz do Niego 8:00 - refleks 0.31 8:03 - półflesh, delikatnie obrys wystaje modelu, refleks 0.21 10:05 - troche dziwnie się zatrzymałeś, jakbyś wiedział, że tam czeka wcelowany 12:49 - dziwnie nagle zmienileś pozycje celownika, jakbyś wiedział, że bedzie skakał z murka, a nie wybiegal od razu na długą 12:55 - w półsmoke szybka bania 0.4 refleks 16:15 - trafiasz w typa dwa razy, pozniej zabijasz nastepnego 18:44 - wisienka na torcie, lecisz po skrzynce, a za skrzynką model Polecam ogladać w 1/4 Ps. [WARNING] [AIM TYPE 5.5 WEAPON_AWP] at (980,3894):00h:16m:23s:390ms [WARNING] [AIM TYPE 5.5 WEAPON_AWP] at (980,3776):00h:16m:23s:390ms [DETECTED] [CMD HACK TYPE 6] at (984,9579) 00h:16m:24s:958ms Edytowane 4 Maja przez Rh. 2 1 3 1 Odnośnik do komentarza