Admin CS 1.6 ONLY DD2 Rezzz Opublikowano 1 Lipca Admin CS 1.6 ONLY DD2 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca Nick:Rezzz Imię:Paweł Wiek:33 SteamID:STEAM_0:0:84117756 Posiadasz Admina na innej sieci/serwerze?[Tak/Nie]:nie Doświadczenie z amx[1-10]:10 Czas spędzony na serwerze (link do GT):GameTracker.com : Strona zawodnika Rezzza Sprawny mikrofon[Tak/Nie]:tak Dlaczego powinniśmy wybrać Ciebie?:Gram w cs od ok 17 lat, ostatnio była przerwa ok 5 lat bardzo mało gry z powodu pracy za granicą, miałem już kilka razy admina z których sam zrezygnowałem dla tego ogarniam amx. To jest mój ulubiony serwer i chciałbym pomóc w utrzymaniu porządku na nim. Dla tego pisze podanko o admina, teraz moja praca się zmieniła jestem już w PL na stałe a godziny gry są bardzo różne bo i praca trwa do różnych godzin. Czasem może tak być że wejdę na serwer o 13 w południe a czasem o 18 wieczorem, ale myślę że zróżnicowany czas grania nie wpłynie negatywnie na grę wręcz pozytywnie ze względu na to że jest to niespodziewana bardzo sytuacja i zawsze można kogoś zdziwić hehe. Wiem że GT pokazuje wcześniejsze tygodnie z prawie zerowym zegarem i jeśli będzie negatyw w podaniu to też oczywiście zdziwiony nie będę. Jeśli chodzi o forum to nie jestem zwolennikiem przesiadywania na forach, jedynie wtedy gdy jest potrzeba. Ogólnie wole pykać na serwie. Decyzja tak czy inaczej należy do was, to będzie wszystko z mojej strony Pozdro mordeczki. Kontakt:steam Zapoznałeś się z wymaganiami na Administratora serwera i spełniasz je w 100%?[Tak/Nie]:tak Odnośnik do komentarza