Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

GŁOSUJ NA SERWERY

Zagłosuj na nasze serwery!

Przejdź do głosowania

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie

[ODRZUCONE] [ADMIN DD2 #1] - Rezzz

Rezzz

Rekomendowane odpowiedzi

• Admin CS 1.6 ONLY DD2

Nick:Rezzz
Imię:Paweł
SteamID:STEAM_0:0:84117756
Posiadasz Admina na innej sieci/serwerze?[Tak/Nie]:nie
Doświadczenie z amx[1-10]:10
Czas spędzony na serwerze (link do GT):GameTracker.com : Strona zawodnika Rezzza
Sprawny mikrofon[Tak/Nie]:tak
Dlaczego powinniśmy wybrać Ciebie?:Gram w cs od ok 17 lat, ostatnio była przerwa ok 5 lat bardzo mało gry z powodu pracy za granicą, miałem już kilka razy admina z których sam zrezygnowałem dla tego ogarniam amx. To jest mój ulubiony serwer i chciałbym pomóc w utrzymaniu porządku na nim. Dla tego pisze podanko o admina, teraz moja praca się zmieniła jestem już w PL na stałe a godziny gry są bardzo różne bo i praca trwa do różnych godzin. Czasem może tak być że wejdę na serwer o 13 w południe a czasem o 18 wieczorem, ale myślę że zróżnicowany czas grania nie wpłynie negatywnie na grę wręcz pozytywnie ze względu na to że jest to niespodziewana bardzo sytuacja i zawsze można kogoś zdziwić hehe. Wiem że GT pokazuje wcześniejsze tygodnie z prawie zerowym zegarem i jeśli będzie negatyw w podaniu to też oczywiście zdziwiony nie będę. Jeśli chodzi o forum to nie jestem zwolennikiem przesiadywania na forach, jedynie wtedy gdy jest potrzeba. Ogólnie wole pykać na serwie. Decyzja tak czy inaczej należy do was, to będzie wszystko z mojej strony Pozdro mordeczki.
Kontakt:steam