Użytkownik DEZ1 Opublikowano 27 Lutego 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Nick: Dez Wiek: 20 Czas spędzony na forum: 4h //tak wiem mało na razie, codziennie staram się być aktywny jak tylko mogę, w pracy jestem na forum na telefonie Doświadczenie w ocenianiu: Myślę że takie skromne 8/10 Wcześniejsze obsługiwanie AMXBANS'a? Tak/Nie: Tak Dlaczego Ty?: Mam doświadczenie w ocenianiu demek, nie jednokrotnie byłem w BL na innych sieciach, na jednej byłem Opiekunem Unban Team czy jak kto woli BlackListed Ile mniej więcej czasu poświęcasz forum?: Po pracy 4-5 h, w pracy zależy od dnia i grafiku. Parę słów o sobie: Witam, mam na imię Michał mam ukończone 20 lat i mieszkam w Województwie Śląskim. Na co dzień pracuję jako inspektor jakośći w firmie Alstom. Mam ukończoną szkołę Policyjną. Mam własne mieszkanie które dziele z moją narzeczoną. Po pracy, oraz w wolnym czasie lubię oglądać serial Kryminalni, oraz pograć w Mta.Teraz może opowiem kilka słów o sobie.Z natury jestem 'poprawnym' chłopakiem. 90% ze mnie to sprawiedliwość i 10% głupota. Lecz na ogół jestem miły i szczęśliwy. Czasem jestem nieznośny ,ale to tylko czasem. Jestem koleżeński i pomysłowy. Często nawiązuję nowe znajomości i bardzo to lubię. Jestem wstydliwy ale tylko przy nowo poznanych ludziach.W Czerwcu na świat przyjdzie moja córeczka Ania. Lubię słuchać dobrej muzyki, słucham wszystkiego czego wpadnie mi w ucho. W lato wraz z naszą paczką wyjeżdżamy na kilku dniowe koncerty muzyczne. Komputer jest moim okiem na świat, dzięki nie mu poznałem bardzo fajne osobowości. Gdy mieszkałem jeszcze z rodzicami nie miałem komputera, wtedy modne było konsole. W lato wyjeżdżam w góry, jest to dla mnie bardzo emocjonalne miejsce, w górach zmarł mój dziadek, był to dla mnie wzorzec do naśladowania, był to wielki człowiek nie do opisania w kilku zdaniach, chciałbym być kiedyś taki jak on. Nie mam dysgrafii ani dysleksji , lecz mogę seplenić, przed tygoniem założono mi aparat na dolną cześć sz