Premium ~Andziaa. Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Premium Premium Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Wymagania na rangę Stałego Bywalca... Wysoki staż oraz wierność naszej sieci. + Reprezentowanie sieci na wysokim poziomie. + Nieposzlakowana opinia wśród graczy na sieci. + Humor i dobra zabawa! + Minimum 10 dobrych opinii w dziele OPINIE +/- Imię : AngelikaAktualny Wiek: 21, w lipcu 22 Krótkie przedstawienie się: Ogólnie to nie za bardzo lubię pisać o sobie, ale jak mus to mus. Mam na imię Angelika. Jestem z małej miejscowości położonej w pobliżu Krakowa. Studiuję zaocznie Administrację Publiczną na Uniwersytecie Ekonomicznym. Jestem obecnie na III roku, więc niestety pod koniec czerwca będę się już bronić. A niestety dlatego, że nie mam pojęcia czy kontynuować na studiach magisterskich to co zaczęłam czy iść w innym kierunku, no ale cóż, może wpadnie mi do głowy jakiś pomysł przez te kilka miesięcy. Od czasu do czasu pracuję jako barmanka, czy też pomoc kuchenna w pobliskiej Pizzerii. Stąd moje zamiłowanie do kebabów i pizzy <3 Wcześniej pracowałam na pełny etat właśnie w owej Pizzerii tylko innej lokalizacji, jak również na Wyspie w Centrum Handlowym oraz całkiem niedawno odbywałam staż w Urzędzie Pracy. Po studiach mam nadzieję że uda mi się znaleźć pracę w jakimś biurowcu, wolę się nie nastawiać konkretnie na żaden dział, bo wiadomo jak to bywa z pracą. Liczę jedynie na to, że będzie to coś bardziej ambitnego niż „parzenie kawy” jako sekretarka, czas pokaże. Chociaż mój kierunek bardziej jest związany z pracą w Urzędach, to jednak po tym stażu który miałam, stwierdzam, że nie mogłabym tam pracować na dłuższą metę. Mój wolny czas spędzam głównie wśród znajomych, czy to w kinie czy na domówce, różnie, zawsze coś się wymyśli. Kiedyś jeździłam sporo na rowerze i rolkach, ale przyszła praca i jakoś odłożyłam to na bok z braku czasu i chęci. Jestem również serialomaniakiem, obejrzałam do tej pory naprawdę sporą liczbę produkcji. Poza tym jak zauważyliście lubię pr