Użytkownik∙ drimo Opublikowano 28 Czerwca 2019 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Nick: drimo Imię: Adrianek Wiek: 17 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Zależy to od dnia, i pogody - jeśli idę do tzw. "wakacyjnej pracy", to do 16 jestem praktycznie nie obecny. Opisz siebie: Najgorsze z możliwych pytań, bo nie lubię na nie odpowiadać bo jakoś mega ciekawego życia nie mam. Zwykły 17-latek lubiący pograć sobie w gierki, które polegają na rywalizacji onnline. Jedyne co mogę jeszcze dodać, to jestem w 2 klasie technikum budowlanego (Jakoś się udało przejść >.<) Czemu akurat Ty: Why not? I tak nikt nie składa podań na tą rangę, a dział można trochę rozruszać. Doświadczenie: Dawno, ale to dawno temu byłem tutaj redaktorem, więc pomyślałem czemu by nie wrócić na starą posadę;)) Znajomość gramatyki/interpunkcji/ortografii (1-10): Wydaje mi się, że mocne 8 będzie:> Przykładowy wywiad/artykuł: Byłem tutaj redaktorem, ale niestety wszystkie stare tematy znikły. Kontakt: What ever, steam lub PM można śmiało podbijać poooozdro [align=center][/align] Odnośnik do komentarza
Użytkownik ferrari p o g +b Opublikowano 28 Czerwca 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Why not Na tak + Wiek + Był redaktorem tutaj kiedyś (pamiętam jak się z niego śmiałem) + Wydaje mi się że przyda się dodatkowa osoba która może podtrzymać ten dział przy życiu @the saddesst man on earth jezeli juz cos piszesz to przeczytaj to dwa razy:)) sam zle skladasz zdania a mówisz coś jemu xDDDD Odnośnik do komentarza
VIP NeQu<#|m00d Opublikowano 28 Czerwca 2019 VIP VIP Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Na tak +checi + Why bit?Moze więcej będzie się dziać w redakcji + wiek 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Marves Opublikowano 28 Czerwca 2019 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Takk, + Staż +- Aktywność + Ortografia 1 Odnośnik do komentarza